Telecom



Cloud Centrale (3CX)


De 3CX telefooncentrale is een volledig software gebaseerde telefooncentrale dat werkt met vrijwel alle standaard SIP telefoontoestellen. Met de 3CX telefooncentrale leveren wij u één totaaloplossing met alle denkbare functionaliteiten. Meer dan 30.000 bedrijven wereldwijd maken gebruik van 3CX dat erkend is voor zijn innovatieve en geavanceerde technologieën.

Belangrijkste functionaliteiten:

  • Bedien uw centrale vanaf uw pc met 3CX Web Client
  • Één scherm voor al uw communicatie
  • Professioneel Call Management met het 3CX Switchboard
  • Eenvoudig (video)vergaderen met 3CX Web Meeting

De 3CX telefooncentrale wordt geleverd met gratis softwareapplicaties voor smartphones, Mac of Windows computers/laptops en tablets die volledig geïntegreerd zijn in het platform. Overal ter wereld kunnen gebruikers de 3CX telefooncentrale gebruiken alsof ze op kantoor fysiek aanwezig zijn. Niet alleen zijn alle oproepen naar kantoor kosteloos, maar medewerkers zijn altijd bereikbaar op het zakelijk nummer en laten altijd een professionele indruk achter.

Halveer uw telefoonrekening
Met de 3CX telefooncentrale kunnen bedrijven hun telefoonkosten verlagen met maximaal 80%, door gebruik te maken van WebRTC, gratis bellen naar externe toestellen en kantoren en het vervallen van de aantal vaste telefoonlijnen. Met de integratie van CRM krijgen medewerkers een klantnaam in plaats van een telefoonnummer in het scherm.

  • Besparen op gesprekskosten door het verlagen van mobiele en externe telefoondiensten
  • Geen extra licenties voor gebruikers, keuzemenu’s, groepen en voicemail
  • Weet wie u belt met CRM-integratie en verhoog van de klanttevredenheid
  • hefboomwerking bestaande hardware, bedrading en lage kosten open standaard hardware

Meer info



Bellen met Teams (O365)


Microsoft biedt een laagdrempelig alternatief voor de traditionele telefooncentrale: Microsoft 365 Business Voice. Dit telefoonsysteem uit de Cloud is ontwikkeld voor kleine en middelgrote bedrijven waar 25 tot 300 medewerkers actief zijn en die gebruikmaken van Office 365 of Microsoft 365. Deze oplossing is te gebruiken met de Business Essentials-, Business Premium- en de Academic-licenties.

Medewerkers kunnen met de oplossing gesprekken starten, ontvangen en doorschakelen van en naar vaste en mobiele telefoons op het reguliere telefoonnetwerk. Dat alles comfortabel vanuit Microsoft Teams. Op die manier komen telefoongesprekken, online meetings en berichtenverkeer samen in één applicatie.

Belangrijkste kenmerken

  • Volwaardige telefooncentrale-functionaliteiten
  • Alle communicatie via één applicatie; Microsoft Teams
  • Vergaderen en bellen met één klik vanuit Outlook
  • Centraal contactenbeheer in de Cloud
  • Overal bereikbaar onder één enkel nummer
  • Geen trainingen nodig
  • Gegarandeerde uptime van 99,9%
  • Ingebouwde security, privacy en compliance van Office 365.

Microsoft 365 Business Voice werkt met elk device: computers, smartphones en bureautelefoons. Het maakt gebruik van het Microsoft Azure Cloudplatform voor het leveren van betrouwbare, hoogwaardige Audio en Artificial Intelligence (AI)-aangedreven mogelijkheden.


Meer info


Hosted telefonie (VoIP)


Met Hosted telefonie staat er geen telefooncentrale meer op uw locatie. Uw telefoonlijnen komen te vervallen, maar u behoudt wel uw eigen telefoon- en faxnummers (indien gewenst). Op het Hosted platform zijn alle functionaliteiten van een telefooncentrale beschikbaar via een beveiligd netwerk.

De werkplekken worden voorzien van een geschikt telefoontoestel, welke worden aangesloten op uw datanetwerk. Heeft u meerdere vestigingen, dan kunt u onderling gratis bellen. Met de Hosted telefonie oplossing van Unicomm ontvangt u een maandelijkse factuur die verrassend lager is dan u gewend bent.

U hoeft niet te investeren in een kostbare telefooncentrale. Een Hosted VoIP systeem maakt gebruik van een IP-netwerk om telefoongesprekken tot stand te brengen. Vaak is uw bestaande internetverbinding en computernetwerk genoeg om met Hosted Voice te werken.

Hosted Voice is flexibel en eenvoudig af te stemmen op de capaciteit van uw organisatie. U sluit een abonnement af per medewerker. Als uw bedrijf groeit, groeien de abonnementen gewoon met u mee. Daarbij heeft u een eigen accountmanager die alles voor u regelt.

Voordelen Hosted Voice:
  • Kostenefficiënt
  • Lagere investering
  • Flexibel
  • Zeer schaalbaar voor korte of lange periodes
  • Geen licentie- en onderhoudskosten voor de telefooncentrale
  • Altijd en overal bereikbaar
  • Vast-mobiel integratie mogelijk
  • Extra diensten modulair toe te voegen op gebruikers of groepsniveau
  • CRM-koppeling zonder grote investering

Met ons Hosted Voice platform zijn o.a. de volgende pakketten standaard te koppelen:


Mobiele telefonie


Mobiele communicatie is vandaag de dag essentieel in het bedrijfsleven. Om gerichte focus te hebben op uw eigen business moet u goed bereikbaar zijn voor collega’s en klanten. Unicomm helpt u hierbij. Als specialist in zakelijke mobiele telefonie en als onafhankelijk partner van alle zakelijke netwerkproviders ontvangt u altijd het best passende aanbod voor uw bedrijf. Een aanbod dat volledig op de wensen en behoeften van uw organisatie is aangepast.

Als onafhankelijke leverancier van zakelijke mobiele telefonie is Unicomm een business partner van de netwerkproviders Yes Telecom, KPN Zakelijk, Telfort Zakelijk, Vodafone Zakelijk, T-Mobile Zakelijk en Tele2 Zakelijk.

Unicomm biedt u niet alleen de best passende telecomoplossingen voor uw bedrijf, maar wij combineren dit met jarenlange ervaring en expertise, lokale aanwezigheid en de uitmuntende service.

Of u nou behoefte heeft aan mobiele dataoplossingen, vast-mobiel integratie, mobiele telefonie abonnementen, hardware of accessoires; u kunt altijd terecht bij Unicomm!


Meer info